Skip to main content
Digitalizacja wielu branż

Cyfryzacja nieodzownie wkracza do wszystkich obszarów gospodarki. W MUUME koncentrujemy się na digitalizacji procesów zakupowych oraz płatności przy użyciu smartfona i innych urządzeń w następujących branżach: sieci handlowe, stadiony i hale widowiskowe, stacje paliw, sieci restauracji a także dostarczamy rozwiązania do sektora usług dla ludności.

Digitalizacja procesu zakupów w sieciach handlowych

Czy to w biznesie czy też prywatnie, zakup i dostawa produktów stają się coraz bardziej przyjazne dla klientów. Digitalizacja odgrywa tutaj kluczową rolę. Przy jej odpowiednim wykorzystaniu tworzymy wartość dodaną dla klienta, szczególnie w sieciach handlowych.

Podczas zakupów w supermarkecie irytujące jest pakowanie zakupów do koszyka i jego wypakowywanie przy kasie oraz ponowne pakowanie do toreb po dokonaniu płatności - nie wspominając już o staniu w długich kolejkach. Cały ten proces można w znacznym stopniu usprawnić i przyspieszyć dzięki platformie MUUME. Wszystko sprowadza się do jednorazowego pakowania zakupów do koszyka bez konieczności ich wypakowania przy kasie. Płatność może być dokonana w terminalu samoobsługowym bądź też bezpośrednio przy kasie w sposób szybszy i bardziej wygodny. Proces kształtuje się w następujący sposób: zeskanowanie kodu kreskowego produktu, pozyskanie cyfrowej informacji na temat produktu oraz płatność przy użyciu platformy MUUME przy kasie czy też terminalu samoobsługowym - gotowe!

W zależności od branży dostępne są różnego rodzaju usługi mobilne/cyfrowe. Jednakże nikt nie lubi stać w długich kolejkach do kas, niezależnie czy to w sieciach handlowych czy innych sklepach. Postępująca digitalizacja otwiera nowe możliwości obejścia konieczności odwiedzenia kasy, a zarazem w konsekwencji  przyspieszenia procesu płatności. Digitalizacja produktów dostępnych na półce umożliwia uzyskanie większej ilości informacji na ich temat w formie tekstowej, obrazu czy też wideo. Co więcej - zdalne zakupy zyskują jeszcze bardziej na popularności. Wiele produktów, w tym odzież, są zakupowane spontanicznie. Wymaga to zagwarantowania klientom dostępu na ich smartfonie do produktów oferowanych przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.

 

Usługi cyfrowe stanowiące wartość dodaną

  • Digitalizacja procesu zamawiania/ Digitalizacja procesu przedsprzedaży
  • Cyfrowa przedsprzedaż
  • M-commerce