Skip to main content

MUUME oraz Ingenico Payment Services połączyło siły w celu wsparcia klientów w digitalizacji obszaru procesów zakupowych

 Szwajcarska firma MUUME działająca w obszarze FinTech oraz  Ingenico Payment Services specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań technologicznych w zakresie obsługi transakcji oraz systemów zarządzania płatnościami podpisały umowę o współpracy. Dzięki synergii, obie strony wiążą duże nadzieje z dotarciem do szerszej liczby klientów umożliwiając im digitalizację procesów zakupowych.

Głównym celem współpracy jest stworzenie oferty w pełni dostosowanej do potrzeb klientów dzięki której zwiększą swoją pozycję na rynku. Wkład MUUME to wieloletnie doświadczenie w obszarze zarządzania cyfrowymi danymi produktów, płatnościami mobilinymi oraz tworzeniem aplikacji natomiast Ingenico posiada szerokie doświadczenie  w obszarze płatności,  kontroli i przeciwdziałania nadużyciom oraz systemom lojalnościowym.

MUUME digitalizuje procesy zakupowe wykorzystując smartfon w połączeniu z obsługą płatności oraz usługami dodatkowymi związanymi z lojalnością. Dokonywanie zakupów, cyfrowa informacja na temat produktów, płatność oraz bieranie punktów lojalnościowych - cały ten proces odbywa się cyfrowo przy użyciu aplikacji, podczas wizyty w punkcie sprzedaży, w podróży badź z domu.  

Ingenico Payment Services, jako część Ingenico Group, oferuje kompleksowe i innowacyjne portfolio usług w zakresie rozwiązań płatniczych, redukujących złożoność procesu płatności do minimum. Jednocześnie oferuje klientom pełne wsparcie w obsłudze różnych form płatności jak i usług finansowych, wiążąc klientów w oparciu o różnegorodzaju koncepcje lojalnościowe.

Aplikacja skupia w sobie następujące funkcjonalności: obsługa pełnego procesu zakupów przy użyciu tylko i wyłącznie smartfona, integracja z systemami lojlanościowymi klientów (gromadzenie punktów i realizacja kuponów), procesowanie płatności przez smartfon czy IoT z bezpiecznymi operacjami debetowymi, kartą kredytową w POS, mobilnie w sklepie internetowym, czy też w sklepie przy wykorzystaniu tylko i wyłącznie aplikacji. Istnieje możliwość zamawiania produktów w przedsprzedaży. W połączeniu z dostawcami usług logistycznych, klient może zażądać dostawy.

 

O MUUME

Jest platformą digitalizującą  codzienne procesy zakupów dokonywane za pomocą smartfonów, w pełni dostosowaną do indywidualnych potrzeb klientów. Jako MUUME jesteśmy ekspertami w cyfryzacji ścieżki zakupowej (customer journey) klientów. W erze digitalizacji zwiększa się świadomość zakupowa klientów a zarazem sposób ich dokonywania: tradycyjne zakupy ustępują ich cyfrowemu odpowiednikowi przy wykorzystaniu smartfona. MUUME działa niezależnie od technologii i sposobów płatności, spełniając najwyższe standardy bezpieczeństwa.